La 12 decembrie 2025, premierul Ilie Bolojan a declarat că proiectul de modernizare şi electrificare a liniei ferate Oradea–Cluj (inclusiv sectorul Cluj Napoca – Episcopia Bihor) în valoare de aproximativ 2 miliarde de euro, finanţat din fonduri europene, este blocat şi în întârziere cu circa un an. Problema principală identificată este o blocare la jumătatea lucrărilor, între Huedin şi Aleşd, unde au existat întârzieri de proiectare de peste un an, ceea ce a împins calendarul faţă de termenele iniţiale. CFR SA a recunoscut că lucrările nu vor fi finalizate la termenul stabilit (august 2026). Premierul a fost prezent pe şantier, a ameninţat cu aplicarea de penalităţi şi a subliniat necesitatea accelerării procedurilor de proiectare şi execuţie pentru a recupera întârzierile. Evenimentul e relatat ca o problemă majoră de implementare a celui mai mare proiect feroviar din România, cu impact asupra transportului regional şi asupra absorbţiei fondurilor europene.