Pe 10 decembrie 2025, Meta a anunţat o serie de modificări vizuale şi funcţionale pentru aplicaţia Facebook menite să simplifice navigarea şi să accelereze accesul la funcţiile folosite frecvent. Schimbările nu vor altera structura de bază a platformei, dar includ rearanjări vizibile ale elementelor din interfaţă: mutarea secţiunilor Friends (Prieteni), Reels şi Marketplace în bara principală de navigare, curăţarea vizuală a ecranului principal şi integrarea unor elemente preluate din experienţa Instagram pentru a concura mai eficient cu TikTok. Compania justifică modificările prin dorinţa de a reveni la o interfaţă mai intuitivă şi de a reduce aglomerarea actuală, păstrând totodată funcţionalităţile existente. Mark Zuckerberg şi echipa Meta au prezentat schimbările ca parte a unei actualizări globale care urmează să fie implementată treptat la nivel internaţional; update-ul are ca obiectiv atât utilizatorii existenţi, cât şi atragerea unui public mai tânăr. Anunţul subliniază şi faptul că, deşi estetica şi poziţionarea butoanelor se modifică, experienţa de utilizare şi politicile platformei rămân neschimbate pe plan structural.