Pe 25 septembrie 2025, la București, birourile UM din întreaga lume au întrerupt activitatea pentru a marca lansarea campaniei globale „Stand Against Bland”. Evenimentul de lansare organizat de UM România a avut ca scop combaterea uniformităţii generate de automatizare şi inteligenţă artificială, reafirmând importanţa diferenţierii, a unei viziuni nuanţate şi a impactului cultural în strategiile de marketing. Participanţii au discutat mecanismele prin care creativitatea şi contextul cultural pot readuce brandurile în dialog autentic cu publicul, subliniind riscul omogenizării mesajelor în era conţinutului generat automat. Lansarea a inclus prezentări despre practici de media buying, exemple de campanii locale şi globale care au utilizat diferenţierea ca avantaj competitiv şi direcţii pentru integrarea responsabilă a AI în procesele creative. Evenimentul a fost parte dintr-o iniţiativă globală a UM, menită să mobilizeze echipele agenţiei şi clienţii pentru a pune accent pe relevanţă culturală, audienţe segmentate şi idei distinctive, nu pe soluţii standardizate care uniformizează comunicarea brandurilor.