Un turist polonez, identificat în relatări ca Piotr, povestește că, după ce a închiriat o mașină de la o firmă situată lângă Aeroportul Otopeni (București), a fost pus să plătească suplimentar 400 de euro pentru o zgârietură despre care susţine că nu era responsabilitate a sa. Incidentul a avut loc la predarea mașinii, în vara anului 2025. Piotr afirmă că avea încheiată o poliță de asigurare, dar agentul firmei a refuzat să o ia în considerare, invocând costuri pentru reparații; dispută a degenerat când angajatul l-a jignit pe turist și i-a scuipat tatăl, prezent la predare. Turistul a relatat evenimentul public în presa din Polonia și a descris gestul angajatului („ne-a arătat degetul mijlociu” și „l-a scuipat pe tata”), semnalând practica unor companii de închirieri care solicită sume neașteptate la predare. Evenimentul este raportat pe 15 septembrie 2025 în mai multe texte care redau aceeași cronologie: închiriere lângă Otopeni, constatarea zgârieturii la predare, cererea de 400€ și comportamentul abuziv al angajatului față de turist și familie. Nu sunt menționate numele firmei în toate relatările, dar toate sursele indică aceeași locație, aceeași sumă reclamata și aceleași părți implicate.