La 7 octombrie 2025, Primăria municipiului Turda a emis un anunţ prin care reaminteşte locuitorilor procedura de semnalare a problemelor la iluminatul public din oraş. Toate materialele publicate în aceeaşi zi precizează că sesizările privind stâlpii stinşi, lămpile defecte sau alte defecțiuni se transmit direct către societatea responsabilă de întreţinerea şi funcţionarea reţelei de iluminat public din Turda. Comunicatele subliniază că cetăţenii pot semnala problemele prin canalele puse la dispoziţie de primărie şi de operator (inclusiv apel telefonic, e-mail sau formular online/aplicaţie, după caz), menţionând locaţia exactă a defecţiunii pentru intervenţie rapidă. Articolele publicate între orele 12:18 şi 14:40 reflectă acelaşi conținut informativ al primăriei, detaliind responsabilitatea operatorului de întreţinere şi importanţa notificării publicului pentru remedierea rapidă a defecţiunilor în municipiul Turda.