Oferta publică iniţială a Cris-Tim Family Holding, grup care deţine branduri precum „Cris‑Tim”, „Matache Măcelaru”, „Alpina”, „Obrăjori”, „Csárdás” şi „Bunătăţi”, a înregistrat o cerere puternică pe tranşa dedicată investitorilor de retail. În perioada ofertei (17–29 octombrie 2025) investitorii individuali au subscris masiv alocarea lor: primele raportări arătau o subscriere de aproximativ 85% din tranşa de retail şi peste 4 milioane de acţiuni puse în vânzare, iar actualizările din a doua zi indică faptul că tranşa de retail a fost subscrisă integral la prânz, cu ordine aggregate de peste 83 milioane lei. Cronologia arată o accelerare a cererii în primele două zile de oferte, iar anunţurile publicate includ şi recalculări ale multipilor de evaluare ai companiei pe baza nivelului de subscriere. Rezultatul reflectă interesul ridicat al micilor investitori pentru listarea pe piaţa locală a unui jucător important din sectorul produselor din carne şi al mâncărurilor gata preparate.