Pe 26 noiembrie 2025, TikTok a început să poziţioneze TikTok Shop pe segmentul produselor de lux, listând genţi de designer (inclusiv Hermes şi Chanel cotate până la 11.000 de dolari), ceasuri de marcă precum Rolex şi Cartier şi ediţii limitate de pantofi de la Louis Vuitton şi Nike. Schimbarea marchează tranziţia platformei de la un marketplace perceput ca vândutor de articole ieftine către o platformă de retail high-end. Majoritatea articolelor provin de la revânzători second‑hand care folosesc tehnologii digitale, inclusiv inteligenţă artificială, pentru autentificarea produselor. Iniţiativa reflectă o strategie mai amplă de diversificare a ofertei şi de atragere a cumpărătorilor cu putere de cumpărare ridicată, precum şi adaptarea la cererea pentru piese rare şi second‑hand certificate. Datele din zilele menţionate arată listări variate de preţ şi categorii (genţi, ceasuri, încălţăminte), semnalând atât oportunităţi comerciale, cât şi provocări privind controlul autenticităţii şi reglementările comerciale pentru bunuri de lux vândute pe platforme digitale.