Edge Institute a prezentat la 15 septembrie 2025 rezultatele unui studiu realizat de Ipsos privind percepția românilor asupra digitalizării educației. Cercetarea arată că 72% dintre respondenți (aproximativ 7 din 10) consideră că utilizarea mai intensă a tehnologiei digitale ar îmbunătăți școala. Studiul, desfășurat în august 2025, indică totodată că românii își evaluează competențele digitale la un nivel mediu — scor personal mediu 3,6 din 5 — și percepția generală asupra digitalizării a crescut față de 2024 (70% în 2025 versus 63% în 2024). Raportul subliniază un decalaj de competențe între elevi, profesori și părinți, respondentenții apreciind că elevii sunt mai competenți digital decât cadrele didactice și părinții. Concluziile includ opinii privind necesitatea adoptării unor politici și măsuri pentru integrarea eficientă a tehnologiei în procesul educațional, formarea profesorilor și adaptarea infrastructurii școlare. Potrivit studiului, adoptarea tehnologiei este văzută ca esențială pentru modernizarea educației și pregătirea elevilor pentru economia viitorului.