Aon, în cadrul studiului Global Risk Management Survey 2025, realizat cu aproape 3.000 de lideri din business din 61 de ţări (inclusiv participanţi din România), identifică atacurile cibernetice şi breşele de date drept cele mai importante riscuri pentru companii în 2025. Pe locurile următoare se situează întreruperile operaţionale şi încetinirea economică. Raportul subliniază că, într-un context economic volatil şi puternic interconectat, reputaţia organizaţională este percepută drept un activ strategic extrem de expus riscurilor şi care necesită management activ. Studiul notează creşterea preocupărilor legate de impactul tehnologic şi al vulnerabilităţilor digitale asupra lanţurilor de aprovizionare şi a continuităţii operaţionale, precum şi legătura dintre şocurile economice şi expunerea reputaţională. Concluziile includ recomandări generale pentru consolidarea rezilienţei: îmbunătăţirea securităţii cibernetice, planuri robuste de continuitate a afacerii, evaluări periodice ale riscurilor reputaţionale şi comunicare strategică în criză. Aon atrage atenţia că gestionarea reputaţiei nu este un «lux» de comunicare, ci o componentă esenţială a strategiei de risc corporativ.