Pe 7 noiembrie 2025 eMAG a dat startul celei de-a 15‑a ediţii de Black Friday, iar lansarea a fost marcată de o întârziere istorică la deschidere (start efectiv la ora 08:07), urmată de trafic foarte mare și blocaje ale site‑ului şi aplicaţiei. În primele 30 de minute clienţii au comandat circa 755.000 de produse, cu 31% mai mult faţă de anul precedent, iar valoarea comenzilor în intervalul iniţial este raportată la niveluri record — valori comunicate variază între 168 milioane lei procesate prin PayU până la ora 09:00 şi aproximativ 227 milioane lei în primele 30 de minute, în funcţie de sursă. Platforma oferea peste 2,2 milioane de produse la promoţie, dintre care circa 1,5 milioane la cel mai mic preţ al anului. Printre articolele vândute rapid s-au numărat electronice şi electrocasnice, experienţe, lingouri de aur, peste 25 de tone de carne de porc şi chiar maşini (circa 10 vândute în primele ore). statisticile de plată arată aproximativ 245.000 de tranzacţii procesate până la 09:00, cu un coş mediu de aproximativ 690 RON şi 68% plăţi „cu un click”. Evenimentul a generat volume şi tranzacţii mult peste o zi obişnuită, confirmând un start exploziv al campaniei de reduceri.