La 26 septembrie 2025, Starbucks a anunţat un plan de restructurare în valoare de aproximativ 1 miliard de dolari care vizează reducerea costurilor şi reorganizarea operaţiunilor în America de Nord. Măsurile includ închiderea unor unităţi de vânzare cu amănuntul şi concedieri de personal, parte a strategiei denumite „Back to Starbucks” iniţiate de directorul executiv Brian Niccol. Compania a precizat că ajustările vor afecta reţeaua nord-americană şi vor avea un impact asupra forţei de muncă, urmând să optimizeze performanţa financiară şi experienţa clienţilor. Anunţul marchează o schimbare semnificativă de direcţie pentru lanţul de cafenele, care se confruntă cu presiuni pe marje şi cu nevoia de eficientizare după o perioadă de expansiune şi investiţii. Detaliile operaţionale—numărul exact al cafenelelor închise şi al angajaţilor afectaţi—nu au fost toate comunicate în momentul anunţului, dar suma totală dedicată planului este estimată la 1 miliard de dolari.