Un sondaj național recent arată că mulți consumatori americani îşi restrâng bugetele pentru sezonul de sărbători din cauza costurilor ridicate ale bunurilor şi a pesimismului economic. Respondentii semnalează că inflaţia acumulată în ultimii ani, scumpirea produselor importate şi tarifele aplicate au crescut preţurile la cadouri, alimente şi alte cheltuieli tipice perioadei. Ca urmare, un procent semnificativ de gospodării intenţionează să cheltuiască mai puţin decât anul precedent, să reducă numărul cadourilor sau să opteze pentru variante mai ieftine. Analiza menţionează şi efectul psihologic al perspectivei economice negative, care determină planificări prudente ale cheltuielilor, iar anticipările privind creşterea ratelor dobânzilor şi incertitudinile legate de piaţa muncii amplifică reţinerile. Concluzia sondajului indică o potenţială reducere a consumului sezonier, cu implicaţii pentru vânzările de retail, lanţurile de aprovizionare şi strategiile comercianţilor pentru perioada sărbătorilor.