Platforma asiatică Shein a anunţat, miercuri, 1 octombrie 2025, că va deschide pentru prima dată în lume magazine fizice permanente, alegând Franţa drept piaţa de debut. Planul include şase magazine care vor fi inaugurate începând din noiembrie: primul va fi amplasat în cadrul magazinului universal BHV Marais din Paris, iar celelalte cinci vor funcţiona în clădirile Galeries Lafayette din Dijon, Reims, Grenoble, Angers şi Limoges. Compania a prezentat mişcarea ca un „angajament pentru revitalizarea centrelor urbane”. Anunţul survine în contextul în care Shein, un gigant chinez/asiatic de comerţ electronic şi fast-fashion, este frecvent criticat pentru practici care sunt percepute ca concurenţă neloială, inclusiv pentru preţuri extrem de mici şi ritmuri rapide de producţie. Comunicatul precizează calendarul deschiderilor şi următoarele etape ale extinderii fizice în Franţa, fără a detalia încă strategia de mercantilizare din magazine sau politica de personal, inventar şi retururi. Evenimentul marchează o schimbare de strategie pentru Shein, care până acum a funcţionat predominant online, şi ridică întrebări privind impactul asupra retailului local şi reglementărilor europene privind comerţul şi concurenţa.