Pe 23 septembrie 2025, organizația Salvați Copiii România a relansat o campanie și a făcut un apel public către autorități pentru a limita impactul jocurilor de noroc asupra minorilor. Organizația solicită interzicerea totală a oricărei forme de publicitate pentru jocuri de noroc, inclusiv reclame online, precum și adoptarea unor măsuri conexe: ridicarea vârstei minime pentru acces la 21 de ani, interzicerea amplasării sălilor de jocuri la mai puțin de 300 de metri de unitățile de învățământ şi alte spaţii destinate copiilor şi tinerilor, şi alte reglementări legislative ferme şi urgente. Reprezentanţii organizaţiei au atras atenţia asupra creşterii expunerii copiilor la mesaje promoţionale, afirmând că „reclamele la jocurile de noroc nu trebuie să invadeze spaţiul copiilor”. Un studiu citat de organizaţie arată că 14% dintre copii recunosc că joacă pe bani, date folosite pentru a susţine necesitatea intervenţiei. Apelul include atât recomandări de politică publică, cât şi cerinţa pentru monitorizare şi sancţiuni mai ferme împotriva practicilor agresive de marketing în mediul digital şi offline. Iniţiativa a fost preluată şi difuzată în mai multe publicaţii în aceeaşi zi, evidenţiind un demers comun al organizaţiei pentru modificări legislative şi măsuri de protecţie a minorilor.