O serie de articole urmăresc evoluția situației contractului de livrare a 37 de rame electrice Coradia Stream de la Alstom, încheiat în 2022, între București și operatorii locali. Avertismentele venite din partea Asociației Pro Infrastructură indică riscul rezilierii contractului din cauza întârzierilor, penalităților financiare de peste 260 de milioane de lei și a unei livrări parțiale (din cele 37 de rame). În vreme ce Alstom este prezent în fabrici din Bautzen pentru a finaliza alte cinci rame, România are doar patru rame operative în forma actuală, cu riscul ca întregul acord să fie afectat dacă termenele nu sunt respectate. Evenimentele recente includ trecerea ramelor în țară, sosirea acestora în diferite stații, precum Curtici, precum și operațiuni de transport ale Transferoviar G, toate în contextul unei monitorizări continue a execuției contractului și a posibilității de reziliere, discutate în diverse publicații românești între 18 august 2025, 11:21 și 11:55, cu referire la penalități sever de întârziere și impactul asupra infrastructurii feroviare naționale.