Pe 21 noiembrie 2025, o imagine şi o reclamă virală, create cu ajutorul inteligenţei artificiale, au anunţat fals organizarea unui târg de Crăciun la Palatul Buckingham din Londra. Fotografia promitea un decor festiv cu tarabe acoperite de zăpadă şi lumini de sărbătoare, sugerând chiar că este primul târg de Crăciun găzduit la reşedinţa regală. Mesajele au circulat rapid pe reţele sociale şi prin reclame promovate, determinând sute de turişti să se prezinte vineri la Palatul Buckingham în speranţa de a vizita piaţa. Când au ajuns, vizitatorii — între care o turistă poloneză, Brygida — au descoperit că nu exista niciun târg; Brygida a spus: „Am venit a...”, exprimând dezamăgirea şi confuzia. Reportările notează că imaginea fusese generată artificial şi folosită pentru a crea o aşteptare falsă, iar multitudinea de persoane atrase a evidenţiat viteza şi puterea de răspândire a conţinutului fals pe internet. Evenimentul a generat reacţii de îngrijorare privind dezinformarea produsă de inteligenţa artificială în context turistic şi a pus în discuţie verificarea reclamelor şi a postărilor virale înainte de a fi crezute de consumatori.