Pe 13 octombrie 2025, pe Secțiunea 3 Cornetu–Tigveni a Autostrăzii A1 Sibiu–Pitești au fost raportate progrese semnificative: maşina de foraj pentru tunel (TBM, denumită 'cârtița') a fost transportată către amplasament în vederea executării Tunelului Poiana — prevăzut ca cel mai lung tunel rutier de pe traseu; simultan, pe tronson se lucrează la 12 viaducte și la alte elemente de infrastructură. Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu, a declarat că lucrările avansează „într-un ritm susținut pe mai multe fronturi”, subliniind complexitatea porțiunii și eforturile de coordonare. Activităţile curente includ pregătirea galeriei de acces, montarea utilajelor speciale, lucrări la pile și tablier pentru viaducte, consolidări și terasamente, precum și operațiuni logistice ample pentru mutarea TBM-ului. Acțiunile sunt realizate în contextul eforturilor de finalizare a autostrăzii Sibiu–Pitești, iar ritmul lucrărilor indică o accelerare vizibilă pe secțiune, cu impact direct asupra termenelor de execuție și asupra capacității de trafic viitoare între județele Sibiu, Vâlcea și Argeș.