În cadrul proiectului Magistralei 6 a metroului bucureștean, scutul de forare TBM „Sfânta Maria” a finalizat primul segment de tunel între stațiile viitoare Tokyo și Aeroport Băneasa, marcând o etapă cheie în extinderea rețelei spre Otopeni. Utilajul, cu lungimea de 97 de metri și o greutate de aproximativ 600 de tone, a străpuns primele porțiuni pe Secțiunea Sud a noii magistrale, într-un compartiment de peste 900 de metri. Evenimentul, confirmat în comun de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii și de numeroase surse media, reprezintă o realizare semnificativă în construcția liniilor de metrou care vor conecta centrul Capitalei cu cartierul Otopeni. Ministrul Ciprian Șerban a prezentat progresul, iar informația a fost relatată în multiple comunicări și conferințe de presă din data de 18 august 2025, marcată de avansări reale pe teren în proiectul ce promite îmbunătățiri majore în mobilitatea urbană. S-au raportat detalii despre dimensiunea echipamentului și despre traseul segmentului, precum și despre implicațiile pentru finanțarea și ritmul lucrărilor pe viitor.