Pe 9 octombrie 2025, cu ocazia Zilei Mondiale a Poştei, conducerea Poştei Române a prezentat o nouă identitate vizuală şi o strategie de repoziţionare construită pe trei piloni: ghişeu universal, curierat-logistică şi servicii financiar‑bancare. Procesul de rebranding, realizat în colaborare cu agenţia INOVEO Concept, a durat 17 săptămâni, iar serviciile au costat aproximativ 48.000 de euro. Directorul general Valentin Ştefan a declarat în conferinţa de presă că modernizarea oficiilor poştale va costa între 10 şi 15 milioane de euro în următorii doi ani (până în 2027) şi că branduirea autovehiculelor din parcul auto va costa între 50 şi 100 de euro pe vehicul. Măsurile vizează renovarea oficiilor considerate „încremenite în timp”, diversificarea portofoliului de branduri şi îmbunătăţirea serviciilor pentru public, conform reprezentanţilor companiei. Lansarea include prezentarea noului logo — prima schimbare majoră din 2004 — şi anunţuri privind implementarea treptată a noii identităţi pe ghişee, vehicule şi materiale de comunicare la nivel naţional.