În noiembrie 2025, o nouă generaţie de dispozitive bazate pe inteligenţă artificială generativă a dominat ofertele de sezon pentru Crăciun, intensificând competiţia dintre marii jucători tehnologici şi producători mai mici. Companii precum Amazon, Meta şi Google au introdus produse noi care integrează funcţii conversationale şi generative, iar startupuri precum Friend şi Plaud sau alţi producători independenţi au completat piaţa cu gadgeturi specializate. Lansările au coincis cu perioada Black Friday, favorizând promoţii şi pachete de sărbători şi impulsionând disponibilitatea comercială a acestor dispozitive în magazin şi online. Tendinţa reflectă trecerea de la asistenţi vocali tradiţionali la terminale AI capabile să genereze text, imagini sau răspunsuri contextualizate, adaptate la nevoile consumatorilor. Comercianţii au mizat pe diversificare — de la boxe inteligente şi ecrane cu interfaţă conversaţională, la gadgeturi pentru automatizarea casei şi device-uri de divertisment personalizate — iar analiştii observă creşterea ofertei şi scăderea barierelor de acces pentru utilizatori. Evenimentul comercial s-a concentrat pe sezonalitatea sărbătorilor din 2025, când adoptarea timpurie a tehnologiilor generative a devenit principalul argument de vânzare.