În noiembrie 2025, vânzările anuale de autoturisme din China au scăzut cu 8,5% faţă de aceeaşi lună a anului precedent, marcând a doua lună consecutivă de declin şi cel mai accentuat regres în ultimele zece luni, conform datelor publicate de Asociaţia Chineză a Producătorilor de Autoturisme (CPCA). Scăderea reflectă o temperare a cererii după ani de expansiune rapidă a industriei auto chineze şi ridică semne de întrebare privind ritmul redresării pieţei interne. Datele CPCA indică o contracţie generală a vânzărilor de autoturisme, fără detalii oficiale în aceste raportări despre segmentele afectate (vehicule electrice vs. convenţionale) sau despre variaţii regionale. Analiştii observă că acest recul ar putea fi influenţat de factori precum încetinirea consumului, eventuale ajustări ale politicilor de stimulare şi presiuni macroeconomice, iar producătorii locali şi străini vor monitoriza evoluţia din lunile următoare pentru a adapta stocurile şi planurile de producţie. Asociaţia a publicat datele la începutul lunii decembrie, iar cifrele vor sta la baza evaluărilor de piaţă şi a posibilelor reacţii ale companiilor şi autorităţilor economice din China.