Philip Morris România, în colaborare cu Strategic Thinking Group, a publicat studiul „Impactul economic al Philip Morris International în România – Contribuţia Philip Morris International la crearea de valoare şi dezvoltarea durabilă în România”. Potrivit studiului — al doilea de acest tip realizat pentru piaţa românească — impactul economic total al companiei în România este estimat la 10,1 miliarde RON, echivalentul a aproximativ 0,63% din produsul intern brut al ţării. Din această contribuţie, valoarea adăugată directă generată de activităţile Philip Morris în România se ridică la 1,27 miliarde RON. Studiul detaliază efectele asupra angajării directe şi indirecte, lanţului de aprovizionare şi investiţiilor strategice pe termen lung în economie şi dezvoltare socio-economică. Raportul subliniază rolul companiei în generarea de venituri fiscale, precum şi investiţiile în infrastructură şi iniţiative de responsabilitate socială, plasând aceste cifre într-un context naţional pentru a evidenţia contribuţia la creşterea economică şi dezvoltarea durabilă.