Pe 18 noiembrie 2025, în jurul orei prânzului, reţeaua Cloudflare a înregistrat o defecţiune majoră care a provocat întreruperi la scară largă ale serviciilor web. Problemele au afectat aproximativ 20% din internet, conform estimărilor comunicate în timpul incidentului, şi au făcut inaccesibile sute până la mii de site‑uri şi aplicaţii la nivel global. Utilizatori şi monitori de tipul serviciilor de raportare a incidentelor au înregistrat sute de notificări în decursul primei ore, semnalând erori de tipul paginii indisponibile sau time‑out. Printre serviciile afectate s‑au numărat platforme de ştiri, reţele sociale (inclusiv platforma X), servicii de inteligenţă artificială şi jocuri online populare. Cloudflare a recunoscut public problema, a anunţat că investighează cauzele şi a comunicat actualizări succesive pe canalul oficial de status, informând că o parte din clienţi vor fi restabiliţi treptat pe măsură ce se aplică remedierile. Efectele în România au inclus căderea temporară a mai multor site‑uri de presă şi platforme locale; redacţii şi cititori au constatat indisponibilitatea conţinutului pentru zeci de minute, unele publicaţii revenind treptat online după remediere. Investigaţia iniţială a indicat o problemă la nivelul infrastructurii de distribuţie şi securitate gestionate de Cloudflare, dar cauza tehnică detaliată şi impactul total urmează a fi confirmate de analiza postincident.