La 20 octombrie 2025 s-a semnalat un val viral pe TikTok în jurul unei serii de jucării de pluș produse de o companie britanică. Produsul, parte din gama Jellycat, a devenit extrem de popular în rândul adulţilor tineri – fenomenul numit «kidults» –, stimulând vânzări care au transformat compania într-un business evaluat la sume de ordinul sutelor de milioane de lire. Jucăriile au fost comparate frecvent cu Labubu, dar au atras atenţia prin preţuri foarte ridicate pe piaţa secundară; în unele anunţuri, o piesă ajunge să fie vândută pentru aproximativ 1.400 de euro. Viralitatea pe platformă a fost alimentată de postări scurte care pun accent pe designul moale, nostalgie şi statut, iar cererea a depăşit oferta, ducând la liste de aşteptare şi la revânzări scumpe. Relatările notează paradoxul că produsul nu vizează în primul rând copiii, ci tinerii adulţi, iar succesul se înscrie într-o tendinţă mai largă de consum afectiv şi colecţionare alimentată de reţele sociale. Evenimentul a fost consemnat simultan în mai multe publicaţii pe 20 octombrie 2025, care au evidenţiat atât amploarea financiară, cât şi impactul cultural al fenomenului.