Pe 30 septembrie 2025, după lansarea Programului Rabla în România, ministrul Mediului, Diana Buzoianu, a explicat public motivele pentru interesul scăzut faţă de tichetele destinate maşinilor electrice. La deschiderea programului, tichetele pentru autovehiculele non-electrice s-au epuizat în doar câteva minute — oficial s-a precizat că bugetul pentru maşini non-electrice s-a consumat în aproximativ 13 minute de la lansare — în timp ce tichetele pentru maşinile electrice au rămas disponibile. Buzoianu a atribuit diferenţa diminuării cuantumului tichetelor pentru automobile electrice, afirmând că „s-a scăzut valoarea tichetului, a scăzut și dorința” şi estimând că şi aceste tichete se vor consuma în scurt timp, „în câteva ore sau, mă rog, în câteva zile”. Declaraţiile au fost făcute în contextul lansării programului Rabla şi au subliniat impactul financiar al valorii voucherelor asupra cererii consumatorilor pentru vehicule electrice, precum şi dinamica rapidă a rezervării tichetelor la momentul deschiderii schemei. Evenimentul s-a petrecut în România, în ziua lansării ediţiei relevante a Programului Rabla, iar informaţiile privind epuizarea şi comentariile ministrului completează imaginea publică a reacţiei populaţiei la modificarea cuantumurilor acordate pentru vehiculele electrice.