Pe 2 octombrie 2025, Mihai Bordeanu, Managing Director Dacia Brand South Eastern Europe şi Country Head România, a făcut declaraţii publice în faţa unui grup restrâns de jurnalişti în care a subliniat importanţa programului Rabla pentru vânzările Dacia şi cerinţa fermă de predictibilitate din partea autorităţilor. Bordeanu a afirmat că Rabla este un instrument esenţial pentru piaţa auto românească şi pentru marca Dacia, susţinând că, în lipsa acestuia, vânzările s-ar reduce semnificativ („fără Rabla, vindem de patru ori mai puţin”, a declarat el în una din relatări). Directorul a criticat ediţia Rabla 2025 ca fiind lansată prea târziu, cu un buget redus şi fără predictibilitate pentru producători şi clienţi, ceea ce a condus la „bani prea puţini şi clienţi pierduţi”. În aceeaşi intervenţie, Bordeanu a legat problema programului Rabla de contextul fiscal mai larg: a atras atenţia asupra efectelor negative ale introducerii Impozitului Minim pe Cifra de Afaceri (IMCA) şi, mai ales, asupra lipsei de predictibilitate în aplicarea acestuia, care poate descuraja investiţii majore. Mesajul său a fost consecvent în toate relatările: Rabla trebuie menţinut şi gestionat predictibil, iar autorităţile trebuie să ofere claritate pe partea fiscală pentru a nu afecta producţia şi investiţiile în România.