Pe 18 septembrie 2025 Meta a prezentat o nouă generaţie de ochelari inteligenţi de realitate augmentată, echipaţi cu un ecran integrat în lentilă şi funcţii extinse de inteligenţă artificială. Dispozitivul principal, comercializat sub brandul Ray‑Ban Display (cunoscut anterior în scurgeri ca „Hypernova”), este dezvoltat în colaborare cu Ray‑Ban şi există variante şi cu Oakley şi EssilorExotica. Compania a arătat capabilităţi precum afişarea de mesaje (inclusiv integrare cu aplicaţii de mesagerie), navigaţie pe hartă, traduceri în timp real şi alte interacţiuni asistate de AI direct pe ochi, ceea ce marchează o continuare a viziunii Meta de fuziune între lume reală şi mediul digital. Produsele sunt poziţionate la preţuri comparabile cu cele ale unui smartphone, iar lansarea a stârnit şi primele teste care semnalează o problemă majoră de utilizare (menţionată în evaluări iniţiale) legată de experienţa practică. Evenimentul a fost prezentat public miercuri, cu implicarea conducerii Meta, şi marchează extinderea ecosistemului companiei pe segmentul hardware purtabil.