Pe 16 octombrie 2025, retailerul spaniol MANGO a început să trimită notificări clienților după ce unul dintre furnizorii săi de servicii de marketing a suferit o breșă de securitate. Conform comunicării companiei, incidentul a dus la expunerea unor date cu caracter personal folosite în campaniile de marketing: numele (se precizează că numele de familie nu a fost compromis), ţara, codul poştal, adresa de e‑mail şi numărul de telefon. MANGO afirmă că breșa a avut loc la nivelul unui serviciu extern de marketing, nu la infrastructura principală a site-ului, şi că operațiunile curente continuă să funcţioneze normal. Compania a început notificările către persoanele afectate şi investighează amploarea incidentului împreună cu furnizorul implicat, urmând procedurile de notificare a autorităţilor de protecţie a datelor, acolo unde este cazul. Ancheta vizează identificarea cauzei vulnerabilităţii şi implementarea de măsuri de remediere; clienţii sunt îndemnaţi să monitorizeze comunicările primite şi să fie precauţi în privinţa unor posibile tentative de phishing sau contacte neautorizate care folosesc datele menţionate. Incidentul afectează clienţi din mai multe ţări, incluzând România, iar notificările au început să fie trimise în dimineaţa zilei de 16 octombrie 2025.