În primul semestru al anului 2025, producătorul român de mobilă LEMET a alocat aproximativ 6 milioane de lei pentru dezvoltare, direcţiile principale fiind energia verde, digitalizarea şi modernizarea şi extinderea reţelei de magazine LEMS. Investiţiile au vizat implementarea unor soluţii pentru eficienţă energetică (inclusiv proiecte de energie regenerabilă), modernizarea magazinelor şi procesele comerciale, precum şi lansarea de produse noi pentru a răspunde unei pieţe tot mai competitive. Conducerea companiei a declarat că suma a fost destinată atât componentelor tehnologice, cât şi amenajării şi extinderii punctelor de vânzare LEMS, menţinând accentul pe sustenabilitate şi transformare digitală. Măsurile fac parte dintr-o strategie de consolidare a poziţiei pe piaţa locală, afectată de apariţia unor noi jucători, şi includ proiecte operaţionale şi investiţii în magazine pilot şi canale digitale de vânzare, planificate şi executate în prima jumătate a anului 2025.