La 5 noiembrie 2025, Intesa Sanpaolo Bank România anunţă încheierea procesului de fuziune prin absorbţie a First Bank şi finalizarea migrării sistemelor şi a datelor clienţilor. Integrarea operaţională s-a desfăşurat conform calendarului stabilit; datele şi serviciile clienţilor First Bank au fost transferate integral în infrastructura Intesa. Reprezentanţii băncii mulţumesc clienţilor pentru răbdare şi recunosc că unii utilizatori au întâmpinat dificultăţi în zilele precedente, cauzate de procesele de migrare şi sincronizare a sistemelor informatice. Echipe tehnice dedicate au lucrat neîntrerupt pentru remediere, iar banca publică un ghid de activare a serviciilor: paşi pentru activarea cardurilor, reconectarea mobile/online banking, schimbarea datelor de autentificare şi contactare a serviciului de relaţii cu clienţii. Comunicatul subliniază că operaţiunile curente (plăţi, debit direct, credite) sunt asigurate şi oferă recomandări practice pentru clienţii care încă semnalează erori sau tranzacţii neprocesate. În mesaj se precizează şi canalele de asistenţă disponibile pentru verificarea soldurilor, reemiterea cardurilor şi clarificarea detaliilor de cont, precum şi angajamentul băncii de a finaliza stabilizarea sistemelor în cel mai scurt timp.