Pe 3 octombrie 2025 conducerea Hidroelectrica a anunţat că portofoliul de clienţi casnici al companiei se apropie de 900.000 şi, pe baza proiecţiilor interne, va depăşi în curând un milion de clienţi. Declaraţiile, rostite de membri ai conducerii (inclusiv directorul financiar Constantin), subliniază că afluxul masiv de consumatori a exercitat o presiune semnificativă asupra modelului de business şi asupra capacităţii operaţionale, forţând adaptări în ofertare şi gestionarea volumelor. Reprezentanţii companiei au afirmat că vor rămâne competitivi pe piaţa energiei pentru populaţie şi industrie, pregătind oferte „deosebit de competitive”. Anunţul apare concomitent cu discuţii despre ajustări financiare: evoluţia preţurilor pe piaţă şi necesitatea unor achiziţii externe au influenţat rezultatele şi planificarea bugetară pe 2025. Contextul temporal este începutul lui octombrie 2025, iar mesajele publicate prezintă aceleaşi cifre (≈900.000 clienţi casnici, obiectiv >1.000.000) şi aceeaşi justificare — creşterea numărului de clienţi după scumpirile energiei şi strategia comercială a Hidroelectrica.