Pe 18 septembrie 2025, Hidroelectrica a anunţat lansarea unui formular unic de contact disponibil online, menit să centralizeze şi să simplifice interacţiunea cu toţi clienţii companiei — persoane fizice şi clienţi business. Soluţia digitală permite transmiterea tuturor tipurilor de solicitări fără a mai fi necesară deplasarea la ghişeu, accelerând timpii de răspuns şi facilitând managementul cererilor. Compania precizează că formularul funcţionează ca punct unic de recepţie pentru reclamatii, întrebări comerciale şi solicitări tehnice, iar informaţiile transmise vor fi direcţionate intern către departamentele responsabile pentru rezolvare. Lansarea a fost comunicată printr-un comunicat oficial al companiei; materialele promoţionale includ şi imagini ataşate care ilustrează interfaţa formularului. Măsura are potenţialul să reducă fluxul la ghişeele fizice şi să îmbunătăţească experienţa clienţilor Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România şi unul dintre principalii furnizori pe piaţa concurenţială.