Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România și furnizor pentru aproximativ un milion de clienți casnici, va lansa o ofertă specială de Black Friday la sfârșitul lunii noiembrie, a anunțat directorul general Bogdan Badea. Declarațiile sale, făcute la o conferință publică, vin în contextul celui mai secetos an din istoria companiei, când producția de energie hidro este estimată a fi la cel mai scăzut nivel înregistrat. Badea a explicat că, deși 2025 aduce producție redusă, mulți mari furnizori au coborât deja tarifele în perioada promoțiilor, apropiindu-se de nivelurile practicate în mod obișnuit pentru clienții Hidroelectrica; drept urmare compania pregătește o „ofertă-surpriză” pentru consumatorii casnici. Comunicatul subliniază că inițiativa are loc într-un „război al prețurilor” pe piața de furnizare, unde reducerile ale concurenței au făcut oferta Hidroelectrica mai puțin distinctivă decât în alți ani. Mesajele citate reiau ideea că „La Hidroelectrica, Black Friday este în fiecare zi”, dar, pentru a răspunde dinamismului pieței, va exista o promoție punctuală de sfârșit de noiembrie. Pe scurt, evenimentul acoperit de articole relatate este anunțul oficial al companiei despre o campanie promoțională de Black Friday pentru clienți casnici, plasată în contextul scăderii istorice a producției hidro și al presiunii concurențiale asupra prețurilor.