La 13 noiembrie 2025, GroupM România a finalizat un proces de rebranding şi şi-a schimbat denumirea în WPP Media, mişcare comunicată în paralel de mai multe publicaţii. Rebrandingul face parte dintr-o strategie mai largă a grupului WPP de a consolida capabilităţile media la nivel local, pentru a oferi un ecosistem integrat şi mai adaptat nevoilor de transformare ale clienţilor. În comunicarea oficială, conducerea WPP a subliniat că noua identitate urmăreşte să armonizeze servicii de planificare media, cumpărare de media, analiză de date şi soluţii digitale, astfel încât clienţii să beneficieze de oferte coordonate şi sinergii între echipe. Măsura vizează atât optimizarea resurselor interne, cât şi clarificarea poziţiei pe piaţa românească în contextul evoluţiilor din industria publicităţii şi a investiţiilor în tehnologie şi date. Rebrandingul se implementează în etape şi va implica adaptări de brand pentru echipe, contracte şi comunicare către clienţi; reprezentanţii companiei au precizat că tranziţia nu afectează relaţiile comerciale curente şi că serviciile vor continua sub noul nume. Evenimentul a fost relatat în aceeaşi zi de mai multe redacţii specializate, toate referindu-se la aceeaşi schimbare de denumire şi la aceeaşi poziţionare strategică a grupului în România.