La 25 septembrie 2025, Gabriela Ciupitu, fondatoarea CX România și recunoscută în acest an drept unul dintre cei mai influenți experți globali în Customer Experience, a lansat PXcellence (Patient Experience Excellence), primul program integrat din România dedicat excelenţei în experiența pacientului. Programul are ca scop transformarea experienței pacientului într-un activ strategic şi într-un indicator de performanţă măsurabil pentru organizațiile din domeniul sănătății — spitale, clinici, laboratoare medicale şi rețele de farmacii. PXcellence a fost dezvoltat în echipă cu Ana Maria Andreescu şi Angela Călianu, specialiste în strategie, cultură organizațională și leadership medical, și propune instrumente practice, metodologii de măsurare a satisfacției și pachete de consultanță pentru implementare organizațională. Lansarea poziționează experiența pacientului ca parte integrantă a strategiei operaționale şi a performanței în sistemul medical românesc, vizând îmbunătățirea fluxurilor de îngrijire, a comunicării cu pacienții și a rezultatelor clinice percepute. Evenimentul a fost promovat pe 25 septembrie 2025, la nivel național, și marchează prima inițiativă structurată din România care tratează experiența pacientului ca metrică de business și calitate a serviciilor medicale.