O serie de articole indică același eveniment urban major: extinderea infrastructurii de tramvai prin Piața Unirii din București, cu prelungire de aproximativ 0,9 kilometri a liniei 32, de la capătul din zona Rahova până la terminalul Sfânta Vineri, conectându-se cu linia 21 în Strada Sfânta Vineri. Primăria Capitalei, prin primarul interimar Stelian Bujduveanu, anunță elaborarea documentației urbanistice pentru PUZ și pregătirea acesteia pentru vot, menționând că toate etapele de avizare au fost parcurse. În dezbaterile publice și comunicările oficiale se detaliază obiectivul proiectului: extinderea rețelei de tramvai prin Piața Unirii, cu lucrări la planșeu în zona centrală și o legătură rapidă între sud-vestul și nord-estul orașului. În același registru, mai multe entități media – Economedia, Economica.net, Mediafax, STIRIPESURSE.RO, News București, G4Media, B365, Club Feroviar și altele – relatează despre dezbaterea publică și despre votul posibil al consilierilor generali, precum și despre promovarea proiectului de către Primărie în cadrul Planului Urbanistic Zonal care viză extinderea infrastructurii de tramvai în zona Unirii.