Retailerul online eMAG a prezentat planul pentru Black Friday 2025, programat vineri, 7 noiembrie, în România (urmând ca vinerea următoare să aibă loc evenimentul și în Ungaria şi Bulgaria). Compania pregăteşte peste 2,2 milioane de oferte, dintre care circa 1,5 milioane vor fi la „cel mai mic preţ din 2025”. Obiectivul de vânzări pentru ziua Black Friday este de aproximativ 940 milioane de lei. Anunţurile includ extinderea tipului de produse la reduceri — printre altele bilete la festivaluri cu reduceri care pot ajunge până la 90% — şi facilităţi de plată: opţiuni de finanţare fără dobândă (posibilitatea achitării în până la 12 rate fără dobândă pentru milioane de utilizatori prin soluţii proprii), precum şi promisiunea de a livra comenzile până la 22 noiembrie. În conferinţa de presă, Tudor Manea, CEO-ul grupului, a subliniat numărul mare de oferte (1,5 milioane la cel mai mic preţ), obiectivul financiar şi instrumentele de finanţare puse la dispoziţie clienţilor. Comunicatele au mai menţionat că Black Friday va începe dimineaţa şi va include promoţii pentru electronice, electrocasnice şi alte categorii populare, iar retailerul aşteaptă un trafic şi volume de vânzări record.