În urmă cu aproximativ o lună și jumătate (în jurul începutului lunii august 2025), la Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj-Napoca, un controlor de trafic aerian a adormit în timpul turei, determinând o situație periculoasă pentru o cursă Wizz Air care se pregătea de aterizare. Echipa Approach a instruit echipajul aeronavei să treacă pe frecvența Turnului de control (TWR) pentru procedurile finale de aterizare, însă Turnul nu a răspuns pe frecvență deoarece operatorul era adormit. Ca urmare, aeronava — cu „sute de pasageri” la bord, potrivit relatărilor — a fost nevoită să rămână în aer zeci de minute până când s-a restabilit comunicarea și s-au repornit procedurile de dirijare. În unele relatări se menţionează că pista nu ar fi avut luminile activate în acea perioadă, ceea ce a complicat situaţia aterizării. Sursele din aviaţie descriu transferul de frecvenţă, încercările echipajului de a contacta turnul şi intervenţia ulterioară a personalului de trafic aerian pentru a relua controlul. Nu sunt comunicate oficial numele controlorului implicat, sancţiuni concrete sau raport final publicat; ancheta internă a aeroportului şi verificările autorităţilor aeronautice au fost invocate ca măsuri ulterioare. Incidentul a provocat îngrijorare privind procedurile de siguranţă şi supravegherea personalului la serviciu, precum şi discuţii despre gestionarea turelor şi a oboselii în rândul controlorilor de trafic aerian.