În 6 noiembrie 2025, Consiliul Concurenței a anunțat că analiza tranzacției prin care grupul Schwarz, operatorul rețelelor Kaufland și Lidl în România, intenționează să preia rețeaua locală La Cocoș ridică îngrijorări concurențiale. Autoritatea a constatat probleme atât pe piața comerțului cu amănuntul, cât și pe piața achizițiilor de produse de consum curent, preponderent alimentare. Printre aspectele semnalate se numără potenţiala consolidare a puterii de cumpărare a grupului Schwarz, riscul de reducere a concurenței locale şi impactul asupra marjelor şi prețurilor practicate de La Cocoș. Președintele Consiliului Concurenței, Bogdan Chirițoiu, a declarat: „Dorim să se păstreze modelul de business al La Cocoș, bazat pe marje reduse şi preţuri mici pentru consumatori”. Ca urmare, autoritatea a cerut grupului Schwarz să ofere angajamente (remedii) menite să atenueze aceste riscuri înainte de a aproba tranzacția. Comunicatele indică că analiza vizează atât efectele locale în zone unde Schwarz este deja prezent prin Kaufland şi Lidl, cât şi influenţa asupra lanţurilor de aprovizionare şi a negocierilor cu furnizorii. Decizia finală va depinde de natura şi suficienţa angajamentelor propuse de cumpărător pentru a păstra concurența pe piețele relevante.