Pe 19 noiembrie 2025, o publicaţie economică a publicat o serie de interviuri în care a discutat cu mai mulţi lideri din industria advertisingului, comunicării şi marketingului despre natura creativităţii în epoca inteligenţei artificiale. Seria include mărturii şi perspective ale lui Pum Lefebure, cofondatoare şi directoare creativă la Design Army; Michael Corcoran, managing partner la Slice şi fost head of social la Ryanair; Susan Credle, global creative advisor şi fostă preşedintă şi global CCO la FCB; Samuel Monnie, cofondator şi co-CEO al Purpose Hive; precum şi un text de sinteză intitulat „GEN Z Trends”. Fiecare interviu abordează ce înseamnă creativitatea pentru interlocutor, cum se raportează la instrumentele digitale şi la zgomotul generat de inteligenţa artificială, şi oferă exemple din practică profesională — de la structura echipelor creative şi procesele colaborative până la modul în care brandurile îşi regâdesc mesajele pentru audienţele tinere. Materialele sunt publicate concomitent, în aceeaşi zi, şi completează o imagine de ansamblu asupra provocărilor şi oportunităţilor pentru creativitate în comunicare şi marketing la nivel global, ilustrate prin experienţele concrete ale celor intervievaţi.