În data de 20 august 2025, Casa Albă și-a deschis un cont oficial pe TikTok, în contextul temerilor legate de interzicerea platformei în Statele Unite din cauza controlului ByteDance. Primele mesaje publice includ un videoclip de 27 de secunde, în care apare ulterior mesajul „America, ne-am întors!”, lansat în timpul programului zilnic al instituției. Timpul primelor postări variază între 04:08 și 04:48, iar relatările indică faptul că această mișcare survine în ciuda promisiunii fostului președinte Donald Trump de a interzice aplicația în 2020, precum și a existenței unei legi ce impune vânzarea platformei. În comunicatele de presă neoficiale, președintele SUA este surprins în timp ce Casa Albă își asumă un nou canal de comunicare cu aproximativ 170 de milioane de utilizatori americani ai TikTok, marcând o întoarcere strategică în comunicarea politică. Participanții la discuții publice subliniază scopul de a informa publicul despre pozițiile administrației, în timp ce se analizează implicațiile politice ale prezenței instituției în platforma de scurtmetraje video și impactul asupra funcționării normale a mediilor digitale guvernamentale.