eMAG organizează Black Friday 2025 pe 7 noiembrie, campania fiind anunţată că va porni „dimineaţa devreme”. Retailerul a publicat catalogul final cu oferte noi, care completează lista deja disponibilă pe pagina de campanie; catalogul conţine produse din toate categoriile — telefoane, televizoare, laptopuri şi electrocasnice — şi include atât reduceri anticipate, cât şi oferte surpriză. Compania a comunicat un volum foarte mare de oferte: 2,2 milioane produse listate, dintre care circa 1,5 milioane la cel mai mic preţ din 2025. Conform informaţiilor circulante, campania ar urma să pornească în jurul orei 7 dimineaţa (în anii precedenţi startul a fost la 7:14), dar ora exactă nu a fost precizată formal; organizatorii descriu lansarea drept „dimineaţa devreme”. Pe lângă reduceri, eMAG pregăteşte şi tombole cu premii, iar selecţia de oferte din catalog biciculează între promoţii anunţate anterior şi reduceri apărute în ultimul moment. Publicarea catalogului final şi comunicările despre ora de start au fost urmate de sinteze ale celor mai bune oferte pe categorii (telefoane, televizoare, laptopuri etc.), ghiduri cu linkuri directe către produsele emblematice şi analize care evaluează ofertele bune şi mai puţin avantajoase. În ansamblu, evenimentul este construit pe volum mare de produse reduse, lansare matinală şi mix între oferte preanunţate şi surprize în catalog.