În noiembrie 2025 România intră într-o campanie extinsă de Black Friday: mai mulţi retaileri au dat startul pe 5 noiembrie (Kaufland cu peste 240 de articole şi reduceri de până la 60% valabile 5–11 noiembrie; Auchan cu peste 1.500 de produse şi reduceri de până la 50% în perioada 5–18 noiembrie), iar eMAG a programat ediţia principală pe 7 noiembrie, anunţând peste 2,2 milioane de oferte, dintre care circa 1,5 milioane la cel mai mic preţ al anului, precum şi tombole şi vouchere. Marca Xiaomi a anunţat campanie între 7 şi 17 noiembrie cu reduceri instant de până la 56% şi reduceri graduale în funcţie de valoarea coşului. Un studiu Kantar arată că unul din şapte români planifică să cheltuiască peste 5.000 lei de Black Friday 2025 — bugetele au crescut cu 60% faţă de acum doi ani — iar peste 90% cunosc evenimentul. Autorităţile şi experţii atrag atenţia asupra fraudelor online şi oferă recomandări de securitate. În paralel, percepţia consumatorilor este mai precaută: doar 35% mai cred că reducerile sunt reale, iar inteligenţa artificială influenţează stabilirea preţurilor, segmentarea ofertelor şi campaniile comerciale, schimbând modul în care retailerii prezintă promoţiile şi cum decid clienţii ce cumpără.