Black Friday 2025 în România a înregistrat volume de vânzări excepţionale în primele ore ale campaniei. Datele raportate arată tranzacţii masive: în „minutul de aur” s-a atins o valoare de aproximativ 16,4 milioane de lei, cu circa 11.000 de tranzacţii înregistrate în acel interval. Până la ora 17:30, plăţile procesate prin platforme de plată depăşiseră 591 milioane de lei la nivel naţional. Cel mai mare retailer online, eMAG, a anunţat rezultate-record: în 12 ore a depăşit vânzările înregistrate în toată ziua de Black Friday a anului precedent, înregistrând peste 3,14 milioane de produse vândute; rapoarte paralele indică peste 634.000 de clienţi activi şi o valoare a vânzărilor care a depăşit pragul de 896 milioane de lei în primele 12 ore. Companii din alte sectoare au raportat, de asemenea, rezultate notabile: TAROM a vândut vouchere de călătorie de peste 500.000 de euro în prima parte a zilei, iar un client din Iaşi a plasat o comandă remarcabilă cumpărând şapte lingouri de aur. Produsele comandate au variat de la electronice şi electrocasnice la alimente (tone de carne de porc), vacanţe, bilete la festival şi obiecte de lux. În ansamblu, Black Friday 2025 a manifestat un val de consum puternic, contrar aşteptărilor privind austeritatea, cu coşuri medii mai mari şi creşteri semnificative faţă de anul precedent.