Pe 7 noiembrie 2025, ediţia a 15-a de Black Friday din România a stabilit multiple recorduri comerciale. Retailerul principal a înregistrat în prima jumătate a zilei vânzări masive — peste 3,14 milioane de produse în primele 12 ore şi, până la închiderea zilei, circa 3,5 milioane produse comandate în valoare totală de aproximativ 986 milioane de lei, cu circa 10% peste 2024. Campania a atras peste 700.000 de clienţi, iar cele mai căutate produse s-au vândut în minute sau secunde. Tranzacţiile din sistemele bancare au fost la rândul lor la cote record: Banca Transilvania a procesat peste 11 milioane de tranzacţii într-o singură zi, incluzând plăţi cu carduri, aplicaţii, POS şi ATM-uri. Compania aeriană naţională TAROM a raportat vânzări de peste 500.000 euro în primele ore ale campaniei, folosindu-se de oferte listate pe platforma principală. În paralel, comportamentele de cumpărare au fost neobişnuite: românii au comandat de la porci „în viu” şi tone de carne de porc până la bilete de vacanţă, abonamente la festivaluri şi chiar lingouri de aur — cea mai scumpă comandă venind din Iaşi, constând în şapte lingouri, pentru aproximativ 85.000 de lei. Datele sintetizează o zi intensivă de consum, cu cifre de vânzări şi tranzacţii fără precedent pentru piaţa locală de comerţ electronic şi plăţi.