În noaptea de vineri spre sâmbătă, un atac cibernetic a vizat un furnizor de servicii pentru sistemele de check-in și îmbarcare folosite de mai multe companii şi aeroporturi europene. Problemele au fost semnalate în special la aeroportul din Bruxelles şi la aeroporturile din Berlin, iar perturbări au fost raportate şi pe Heathrow, în Londra. Ca urmare a incidentului, procesele automate de check-in şi îmbarcare au fost afectate, iar aeroporturile au anunţat că operaţiunile se desfăşoară parţial manual. Oficialii aeroportului din Bruxelles au comunicat că "furnizorul de servicii lucrează activ la problemă şi încearcă să o rezolve cât mai repede posibil"; autorităţile avertizează că unele curse vor fi întârziate sau anulate şi recomandă pasagerilor să verifice starea zborurilor înainte de a se prezenta la aeroport. Diverse companii aeriene şi controlori de trafic au implementat măsuri temporare pentru a gestiona fluxul de pasageri şi bagaje; investigaţiile privind originea atacului cibernetic sunt în curs, iar recuperarea completă depinde de remedierea problemelor la nivelul furnizorului afectat. Numărul exact al zborurilor anulate sau al întârzierilor variază pe fiecare aeroport, iar situaţia rămâne dinamică pe măsură ce echipele tehnice lucrează la restaurarea serviciilor automate.