Pe 15 septembrie 2025, grupul francez Kering a confirmat o breșă majoră de securitate în urma unui atac cibernetic care a compromis datele personale ale clienților unor branduri de lux, printre care Gucci, Balenciaga, Yves Saint Laurent și Alexander McQueen. Conform comunicării companiei, informațiile expuse includ nume, adrese de e‑mail, numere de telefon, adrese fizice și date despre tranzacţii — inclusiv sumele cheltuite de clienţi pe produse de lux. Atacul a fost revendicat de un grup de criminali cibernetici autointitulat Shiny Hunters. Kering a anunţat investigarea incidentului, evaluarea impactului şi măsuri pentru securizarea sistemelor; compania a recomandat clienţilor să îşi monitorizeze conturile şi să schimbe parolele, acolo unde este cazul. Estimările preliminare indică că pot fi afectate milioane de înregistrări, iar ancheta continuă pentru a determina amploarea exactă şi pentru a notifica autorităţile competente. "Am confirmat o breșă de securitate care a afectat anumite sisteme aflate în administrarea noastră", a transmis Kering în declaraţia oficială, precizând că lucrează cu experţi externi şi autorităţi pentru remediere.