Aproximativ 30 de kilometri din Autostrada „Moldovei” A7, tronsonul Focșani–Bacău, sunt finalizați tehnic, dar nu pot fi deschiși circulației deoarece au fost identificate suduri defectuoase la trei poduri și pasaje realizate de firma bulgară Coni-Trace. Lucrările pe acest tronson sunt practic terminate de aproape un an, însă recepția și punerea în funcțiune au fost amânate repetat după descoperirea neconformităților. Compania bulgară a oferit, pentru prima dată, explicații publice privind cauzele erorilor de sudură, iar autoritatea responsabilă cu drumurile a anunțat amenințarea cu penalități contractuale și demararea de măsuri de remediere. Echipe specializate operează intervenții pentru corectarea sudurilor și pentru refacerea verificărilor structurale, dar nu există, în momentul raportării (15 septembrie 2025), un termen ferm pentru deschiderea circulației. Situația a transformat sectorul finalizat într-un „muzeu” de infrastructură: lucrările vizibile și modernizările sunt gata, dar nu pot fi utilizate din cauza problemelor structurale identificate la elementele metalice sudate ale podurilor.