Pe 6 noiembrie 2025 Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) a transmis un set de recomandări adresate consumatorilor înainte şi în timpul campaniilor de Black Friday. Instituţia a cerut cumpărătorilor să verifice cu atenţie condiţiile comerciale şi opţiunile de livrare (timp de livrare, costuri suplimentare, responsabilităţi în caz de retur sau colet returnat), să confirme autenticităţile informaţiilor despre produse şi comercianţi şi să nu se limiteze doar la analiza preţului. ANCOM a subliniat importanţa securităţii plăţilor online — utilizarea canalelor de plată sigure şi atenţia la datele cardului — şi a avertizat asupra mesajelor şi ofertelor frauduloase, inclusiv a tentativelor prin apeluri, SMS sau mesaje care pretind a fi de la curieri falşi. Comunicatul a reamintit drepturile consumatorilor şi recomandări practice pentru prevenirea înşelăciunilor în perioada promoţiilor, menţionând că volume mari de comenzi pot genera probleme logistice şi riscuri de securitate cibernetică, şi invitând utilizatorii să raporteze incidentele autorităţilor competente.