A 15-a ediţie de Black Friday organizată de eMAG s-a încheiat cu rezultate record: platforma a înregistrat comenzi de peste 986 de milioane de lei, cu aproximativ 10% mai mult decât anul precedent, iar vânzările au atins pragul de aproape 1 miliard de lei. În campanie au cumpărat peste 702.000 de clienţi, care au plasat comenzi pentru aproximativ 3,5 milioane de produse din toate categoriile. Printre achiziţii s-au numărat atât electronice şi electrocasnice, cât şi bilete la festivaluri, pachete turistice, produse de lux şi chiar vehicule şi produse din categoria bijuterii/aur, multe dintre cele mai căutate articole epuizându-se în câteva zeci de secunde. Reprezentanţii eMAG au subliniat că ziua cu cele mai multe reduceri a atras un aflux masiv de trafic şi comenzi, iar dinamica vânzărilor reflectă atât extinderea ofertei, cât şi apetitul consumatorilor pentru achiziţii online în perioada promoţională. Datele sintetizează numerele de comandă, numărul de clienţi şi volumele de produse vândute pentru ediţia din 2025 a campaniei Black Friday pe platforma naţională de ecommerce.